güvercin deli baş sallabaş titre baş hastalığı ilaç tedavi

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
70

Güvercinlerin de sinir pisikolojik rahatsızlığı olur mu ?

salla baş  titre baş deli baş hastalığı tedavisi

Arkadaşlar merhaba bu yazımızda mühim olan ve güvercin sevenleri zor durumlarda bırakan bir hastalık olan , SALLA BAŞ , DELİ BAŞ VE YA TİTRE BAŞ diye isimlendirilen hastalığın nasıl tedavi edilir .

Öncelikle bu o kadarda zor ve güç bir hastalık değildir . Aslında çnce kuşlarımız hangi sebep den bu hastalığa yakalanıyor bunu bilmeliyiz . Şimdi sizlere güvercinlerin aç ve susuz kalmasından dolayı önce TİTRE BAŞ daha sonra SALLA BAŞ OLUYOR DİYECEĞİM , FAKAT ÇOĞUMUZ AMA BEN GÜVERCİNLERİMİ YEMLİYOR UM SUSUZ DA BIRAKMIYORUM DİYE DÜŞÜNECEKSİNİZ .
Bu yazıları büyük harf ile yazdım dikkat edilmesi gereken yerin burası olduğuna işaret çekmek için . Doğru siz aç ve susuz bırakmıyorsunuz yanlız siz kümese güvercinleri kapattıktan sonra ne olduğunu biliyormusu nuz ?Hayır nerden bileceksiniz işte olay burdan sonra güvercin kümesinin dar olması veya içerideki fazla kavgacı bir güvercin bu hastalığa davetiye çıkarıyor , onun için kümesi fazla nüfusu arttırmadan ve içerideki o sorunlu güvercini başka bir yere mesela çifthaneye koymalısınız . Bu söylediklerimiz SALLA BAŞ hastalığının olmaması için .

Şimdi gelelim bu hastalığa yakalanmış güvercine nasıl bir tedavi uygulamalıyız . Önce DELİ BAŞ olmuş güvercini başka bir yere yanlız koyun , önüne bol yem ve su koyun daha sonra eczaneden alacağınız EPDANTOİN İLAÇ 1 tanesini ikiye kırıp her gün güvercine verin ta ki düzelene kadar . İnanın ben kendi güvercinlerime uyguladım başarılı oldum ve başka uygulayan arkadaşlarda memnun . Eğer bu konu hakkında sorularınız olursa yorum kısmında bana ulaşabilirsiniz . Uygulama yapıp başarılı olan arkadaşlarımızda yorum ile belirtirlerse başka arkadaşlarada yardımcı olmuş oluruz . Teşekkür ederim


GÜNCELLEME : Güvercin sallabaş titre baş hastalığı deli baş hastalığı hakkın da bilgi .


saygılarımla .

Yorum Gönder

70Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. kesinlikle geçiyor admin ama şöyle yapsınlar .ek bilgi bunu ekle , 100 e yakın kuş iğleştirdim ben .. sallabaş olan kuşu kanatlarının ikisini çeksinler kuyruğunuda çeksinler. epdantoin ilk iki gün yarım sonra çeyrek versinler 15 günde en geç düzeliyor,dirençsiz kuşa yarısını vermesinler öldürebilir kuşu kitliyor sonra gelip küfür ederler , titrebaşsa yem yemez sallabaş ta yer titrebaşta kuş sallanıyor tüm vücüdu eliyle bezelye yedirsin günde 50 tane atsın eliniz alışınca 5 dakka sürmez sonra ilaç versin.oda düzeliyor amaç güvercin sağlığı . balya balık yağı verebilirler ama bezelye kesin versinler titrebaşta ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ve vermiş olduğun güzel bilgiler teşekkür ederim . Amaç güvercinlerin sağlığı .

      Sil
    2. Ben epdantion tableti aldım ilk ikigün dediğiniz gibi yarışma tane verdim sonra ki 3 gün çeyrek verdim kuşun başı daha kötü oldu ilacı vermeden önce Baraka nin üzerine falan çıkabiliyor şimdi başını bile kalditmiyor

      Sil
    3. Ben sizin söylediginiz epdantion tableti aldım sin söylediginiz gibi ilk ikigün yarm şar tane verdim diyeri 3 gün boyunca çeyrek vermeye başladım kuş daha beter oldu önceden sağa sola kalka biliyordu şimdi başını bile kaldiramiyor denge kutamiyor

      Sil
    4. Epdantoin ilacini nasil verecez kusa suyunami atacaz yoksa yutturacakmiyiz kusa

      Sil
    5. eptation hapını dörte birini gece verilecek kesinlikle yarım verilmeyecek sadece 8 gün tedavi yapılacak gündüzde vitamin verilecek not bazen kuşlar ceyranda kalıyor boyunları tutuluyor onun icinde kas gevşetici verilecek

      Sil
    6. Merhaba. Yavru bir kaya güvercini buldum yorumum gozukmuyor sanırım gözü hastaydı çay sürerek iyiletirdim ancak şuan babamın söylediğine göre sallabas internette sarimsak ise yarar yazıyordum yada sizin bahsettiniz ilaç faydasını gorurmuyum?

      Sil
  2. selam kuşlarımın kanatlarında sarımsak oluyor

    YanıtlaSil
  3. Anlamadım arkadaşım ne sarımsağı . Bir açıklarsan iyi olur .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Usta benim güvercinim daha yavru yeme yeni yeni düşmüş amayiyemiyo nasıl yapmalıyım

      Sil
    2. Usta benim güvercinim daha yavru yeme yeni yeni düşmüş amayiyemiyo nasıl yapmalıyım

      Sil
  4. Ahmet abi benim posta yavruluktan çıkalı 3 ay oldu abi sallabaş güvercinim 15 gün dediğin haptan ceyrek verdim yarım verince kuş bayılıyordu abi 20 25 gün oldu sürekli hergün veriyorum güvercinim kendı başına yem yiyo su içiyo boş bi odada duruyor önüne hergün yem ve su koyuyorum abi kuş havalanmaya kalkıyo az kalkıyo sonra düşüyo başını yine çok az çeviriyor abi iğleşirmi bilmiyorum cvp yazarsan çok yardımcı olursun abi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğukan o hapı vermeye devam et iyileşen güvercinler var etrafımızda ki arkadaşlar söylüyor . Birde yukarıda bir yorum var onu da dikkate alırsan iyi olur .

      Sil
    2. Abi ben dün ilk yarım verdim kuş şimdi baygın gibi ne yapıyım bana yardımcı olursan sevinirim

      Sil
    3. Abi ben dün ilk yarım verdim kuş şimdi baygın gibi ne yapıyım bana yardımcı olursan sevinirim

      Sil
    4. Bu iyiye işaret zaten ilk verdiğinde güvercin baygın kalıyor, fakat güvercini ayrı yere koydunuz değil mi? Birde aynı size anlattığımız gibi bunu yapmaya devam edin yazımızı okuyun lütfen. Aykut bey...

      Sil
    5. BEN DÜZENLİ OLARAK BEMIK C YANİ HEM B HEM C VİTAMINI VERİYORUM ÇEYREK OLARAK UYGUNMUDUR

      Sil
  5. Vermiş olduğunuz bilgilerden dolayı çok tesekkur ederim arkadaşlar allah razi olsun ayni sorun bendede var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım Sendende ALLAH razı olsun teşekkür ederim .

      Sil
  6. Abi benim posta guvercinim var 3 yaşında yarışma guvercini kanadini makasa vurdum yavrusunu alabilmek için dün gece sağlıklıydı bugün kümesi açtığımda sallabaş olmuştu bende kafasının etrafındaki tuglerini yoldum kanat altından tüylerini çektim yavrusunu almak istiyorum ne yapmam lazım hastalığı ilerlemeden yardimci olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi halt yedin yavrusunu alcaksın die kanadını kesmiş bi de anlatıyo tüü sana

      Sil
  7. Güvercinin boynunu geri yatırıyor ve sonrasında kusuyor bu ne hastalığı olabilir bilginiz varsa paylaşirsaniz

    YanıtlaSil
  8. Guvercin yuvanızın temızliği kaynaklı olması muhtemeldir.
    Tedavi olunmazsa ölümcül olabilir.
    Genel yuva temizliği yapın. Guvercinlerin dıskısı ile temasını kesecek biçimde yuva altlıkları kullanın. Hasta kuşlarınızı ayırın.
    Veteriner hekime danışın.
    Geçici olarak Eczanede satılan Hepdantoin isimli antibiyotik yarım hap bir çay bardağı suya karıştırılarak, hasta kuşlarınıza 3 gün 3 öüğn elden damlalıkla verilebilir.
    Sularına probiyotik eklerseniz iyi olur.
    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  9. yedeklemek lazim10 Ağustos, 2014 00:05

    Arkadaslar hapin yaninda eczaneden ferplex fol ilac alin ve suluguna 1sise dokun bunu kutu bitene dek tekrarlayin kutuda 10 sise var guvercinleriniz cok daha mukavemetli olacak
    Ali kemal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba , Kaç litre suya 1 şişe dükülecek. bu ilaç eçeriği nedir.

      Sil
  10. Ahmet abi o liaç kaç para ve nasıl yedirecem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EPDANTOL ECZANELERDE MEVCUTTUR ARKADAŞLAR FİYATI 12 LİRA DIR YANINDA BEMIKS C ALMANIZI ÖNERİRİM VİTAMIN HAPIDIR KESİNLİKLE ÇEYREK VERİNİZ

      Sil
  11. Boyun bölgesinin yolunmasi da fayda veriyormus detayli bilgisi olan var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koraspirin ver normal aspirin değil koraspirin kan sulandırıcı günde bir iyileşene kadar

      Sil
  12. bir aydır sallabaş kuşuma 4/1 EPDANTOİN ilacı veriyorum herhangi bir gelişme yoktur bunun herhangi bir başka çövümü varmı varsa yazarsanız sevinirim 20 tane kuşum vardı 15 ölüdü elimde beştane kaldı onlardamı ölsün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adana da besliyorum Boyun tüylerini yolacaksın İlaç tedavisi olarakta antibiyotik(Boğaz enfeksiyonu ile ben ALFOXİL tercih ediyorum ) vitamin ve ateş düşürücü 1cc olarak günde 2 kere antibiyotik vitamin ve ateş düşürücüde göz kararı Tok karnına vereceksin ( hayvan tedavi süresince bol yem ve su) Kolay gelsin

      Sil
  13. en üsteki yoruma cvp: kanat cekildiği zaman oyunu bozar kardeşim cahil cahil konuşup insanları yanlış yöneltme bn 50 senelik kuşcuyum sen daha yırtık tumanla gezerken bn kuşculuk yapıyodum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım 50 yıllık kuşcusun ama sen daha kuş delibaş olmuş kanadı sökülse ne olur ne oyunundan söz ediyorsun kuş ölüyo sen oyun diyon önce güzel bir oku yorumu ondan sonra böyle yorum yaz. Asıl sen yanlış yönlendirme yapıyorsun.

      Sil
  14. bulaşıcı bir hastalıkmıdır ?

    YanıtlaSil
  15. Abilerim ben mehmetcan 16 yasindayim kus besliyom 6 yasindan beri benim kusum titre bas oldu nasil duzelir bi yorum atarsanız cok iyi olur allah siden razı olsun

    YanıtlaSil
  16. Benim genelde yaptığım basit bir işlem var sallabaş kuşlar için.Öncelikle kuşun başı sağ tarafa dönüyorsa boynunun sol tarafında kirli mikroplu kan toplanıyor tüylerini hafif yoldukdan sonra ufak bir jilet yardımı ile mikroplu kanı dışarıya atıyorum daha sonra arka kuyrunlarını çekiyorum.Bunun sebebi tüyleri yeniden çıkınca canlanması için ve daha sonra sarmısak yediriyorum.Onun ardından aspirin ve limonu karıştırıyorum şırınga ile basıyorum.2 3 gün kendim el yardımı ile kuşu besliyorum.4 5 gün boyunca sarmısak aspirin ve limon bunu yaptığım taktirde kuşun iyileştiğini görüyorum daha önce kuş beslerken 5 kuşumu sallabaşlıkdan çıkardım.Şimdi birşey olduğunda arkadaşlarım beni arıyor gidip yardımcı oluyorum.. Gayet doğal ve kolay bir yöntem kimse denemeden bilemez....

    YanıtlaSil
  17. Benim genelde yaptığım basit bir işlem var sallabaş kuşlar için.Öncelikle kuşun başı sağ tarafa dönüyorsa boynunun sol tarafında kirli mikroplu kan toplanıyor tüylerini hafif yoldukdan sonra ufak bir jilet yardımı ile mikroplu kanı dışarıya atıyorum daha sonra arka kuyrunlarını çekiyorum.Bunun sebebi tüyleri yeniden çıkınca canlanması için ve daha sonra sarmısak yediriyorum.Onun ardından aspirin ve limonu karıştırıyorum şırınga ile basıyorum.2 3 gün kendim el yardımı ile kuşu besliyorum.4 5 gün boyunca sarmısak aspirin ve limon bunu yaptığım taktirde kuşun iyileştiğini görüyorum daha önce kuş beslerken 5 kuşumu sallabaşlıkdan çıkardım.Şimdi birşey olduğunda arkadaşlarım beni arıyor gidip yardımcı oluyorum.Gayet doğal ve kolay bir yöntem kimse denemeden bilemez...

    YanıtlaSil
  18. merhaba arkadaşlar benim güvercini halsiz kanatlarını açamıyor ve bazen yere düşüyor sarımsak yedirsem geçermi lütfen yardım bekliyorum

    YanıtlaSil
  19. bizim kus yabani dışarda bulduk yerdeydi aldık dediğiniz işlemi gerçekleştirdik 17.00 gibi verdik çeyrek hapı saat 23.30 gibi kus öldü şimdi bunu yapan nedir ?

    YanıtlaSil
  20. salla baş titre baş deli baş bunlar ayrı evrelermi abiler
    yardımcı olunuz

    YanıtlaSil
  21. sallabaş için direk BAKTRIM ilaç ile çözümü buldum. ölümler yada sallabaş olarak çok kötü oluyorlardı.
    bu ilaç ile 7 gün * 2 lt suya 1 kaşık katarak hastalığı yendim. eğer durumu kötü olanı elle doyurup damlalık ile ağızdan 1 damla vererek 7 gün sonunda kuşun düzeldiğini görebiliyorusunuz. şimdi kendi yem yemeye başladı.

    YanıtlaSil
  22. Hastalık viral kökenli olduğu için ilaç tedavisi uygulaması yapılmıyor pek
    Bu arada ilaç öneren arkadaslar bu konuda uzman mi?? Epdantion MSS ne yönelik olduğu için bulgular hafifleyebilir ama ilaç epilepsi ilacı bi kere
    Ayrıca susuzluk nedeni değil sonucu hastalığın
    Tekrar söylüyorum bu hastalık VİRAL BİR HASTALIKTIR!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ilaç önerenler sadece bir çözüm arıyor arkadaşım senin gibi Viral Hastalık deyip işi kapatmıyorlar her derdin bir dermanı var değil mi? Hatırlatırım çaresizlikle ölümü beklemek mi lazım? Viral Hastalık ta ne yapmak lazın onu yaz bari.

      Sil
    2. şükür en doğru yorumu buldum.hastalık viral kökenli olduğu için istediğin kadar bas antibiyotiği bi halta yaramaz.öncelikle sorun ne ona bakalım.sallabaş değilmi kardeşim bizim derdimiz.neden olur önce onu sorgulayalım.ezber iş yapmayalım.sallabaş kuşun boynunu düzgün şekilde tutamayıp boynunu yeri geldiğinde 90-180 bazende 360 derece çevirmesidir.normal bir kuş en fazla 100 dereceye kadar çıkar.benim gözlemim bu.gelelim meseleye.boynu yerinde tutamayan kuşun sorunu ne olabilir bunu tartışalım.

      1-kuşun boynunda bening tümör olabilir.
      2-kuşun beynine kan akışını engelleyen trombus olabilir.
      3-veya mss'nde sallabaş hareketlerini yaptıran herhangi bir neden.
      4.aslında en başa yazmak gerekirdi ama etken ne peki kardeşim.bakteriyal mi viral mi paraziter mi fungal mi bunu araştırmak lazım.

      benim kuşların hepsinde olan sorunu söyleyeyim.bendekiler bakteriyaldi çok şükür.viral değildi.

      ne mi yaptım?

      hemen anlatayım.doğal antibiyotik hazırladım kuşlarıma.kafadan sallama epdantoin vs mss yi etkileyen ve kuşa zarar veren ilaç kullanmadım.(epdantoin 1/2 doz verildiğinde kuşta epileptik ataklar gelişiyor.kuş bi o tarafa bi bu tarafa kendini atıyor)

      limon sirke ve sarımsak tan oluşan karışımı hazırladım ve kuşlarıma günde 3 kez veriyordum.çok şükür ki hiçbirşeyleri kalmadı.

      sizden ricam cahil insanlar gibi hemen denileni uygulamayın.araştırın gerçekliği varsa uygulayın.kuşlarımız önemli bizim için.sağlıklı bir hayat sunmak zorundayız onlara.

      Sil
    3. Eyvallah süper bir yorum blog için çok verimli ve faydalı olmuş çok teşekkürler, ellerinize sağlık.

      Sil
  23. Arkadaşlar benim guvercin bu ilaçla titrek başlı kusu iyilestirdim faydasini gördüm ..Bu sahab aynı kuşun sussuz kaldığını ve salla baş olduğunu gördüm aynı ilacla tekrar iyileştirmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  24. öncelikle bu yazımı okuyan bütün güvercin hastalarına sevenlere bir tavsiyem olacak
    ben ŞANLIURFA DA güvercin hastalarından biriyim çocuklugumdan bu yana güvercin besliyorum 20 yıllık bir tecrübemi aktaracam size
    1 kesinlikle veterinerlere güvercin gösterilmeden ilaç almayınız
    2 her söylenen ilacı kuşlarınıza vermeyiniz yan etkilerii de oluyor bilin istedim
    3 güvercinlere dogal besinler vermeye çalışın unutmayınki ilaçların %90 kimyasaldır güvercinleri ölüme götürüyor doz (aşım) ların dan dolayı

    genelikle ölümcül olan hastalıklar
    1-) ayak üstünde durama ma tedavisi (darı tanesinden biraz daha küçük kesilmiş (salatalık domates 6 -7 adet) (sarımsak 1 adet darı tanesinden küçük) yarım şıranga limon suyu (3-4)yaprak nane kuru taze fark etmez
    2_)ishal (yeşil) ise tedavisi çok zor ama ugraş gerektiriyor günde 2 damla baytril 3 ögün ayrıca nidazol şurup 1ml her ögün şırınga yardımı ile suyla karıştırılarak ve neo teramiysin güvercinde iyileşme fark edildigi andan itibaren vitaform vitamin yoksa b6 ve b12 vitamini yüksek olan vitaminler verin vitaminleri veterinerden veya başka yerden alırken maksimum kullanacagınız kadar alın aksi takdirde vitaminlerde bozulmalar meydana geliyor
    (ishal) sadece su ise yada dışkıda solucan lı ve parçacıklı ise nidazol şurup ve elektrolit vermeniz ve yaglı yemlerden kaçınmanız lazım ör aspir ve benzeri mısır tüketimini ve pirinç tüketimini artırmanız yeterli olacaktır ALLAH ın izniyle

    YanıtlaSil
  25. Ben verdim bu haptan uçan kutlarım daha kötü oldu özelliklede yeni düşen kuşlara kullandım hayvanlar önce uyuyorlar dı uçamaz oldular admin ne yapmam gerekiyor


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titre bas hastaligindan kurtulabildinizmi

      Sil
  26. EPDANTOİN İLAÇİNİ SUYA KARISTIRARK VERSEK SORUN OLUR MU TUM KUŞLARIN İÇMESİNİ SAGLAMAK İÇİN

    YanıtlaSil
  27. kafa bel kanat altı türlerini yolun bende de vardı düzeldi ama sürekli Uçurtmaya çalışın bide Bebe Aspirini yutturun duzelcektir

    YanıtlaSil
  28. DR.HAYDAR SEVGİLİ ARKADAŞLAR BENDE SİZLERGİBİ GÜVERCİN-DÖNEK BAKANLARDANIM. BU SALLABAŞ VE TİTREK BAŞ. HASTALIĞI KUŞLARA ÇOĞU VİRAL PATOJENLERLE BULAŞAN HASTALIK SONUCUNDA OLUŞMUŞ SEPTOMLARDIR. YANİ İNSANLARDA MENENJİT DENEN HASTALIK GİBİ.BEYİDE HARAKET MERKEZLERİNİ ETKİLEYEN HASTALIKTIR. YAŞAM ŞARTLARINI DÜZELTİRSEK VE BAKIMINI DÜZGÜN YAPARSAK HEM YAVRU ALIRIZ HEMDE TEKRAR UÇURABİLİRİZ. HASTALIK BEYİDE ÇOK YAYGIN DEĞİLSE DÜZELİR. YEMİNİ SUYUNU VE B-VİT. TÜRLERİNİ VETRİN. FAZLA İLAÇ VERMEYİN. VİRÜSLERE KARŞI TAM ETKİLİ İLAÇLAR HENÜZ. YOK. BİRDE BU HASTALIK OLMADAN ÖNCE KÜMES ŞARTLARINI DÜZENLEMEMİZ GEREKİR. HASTA OLDUKTAN SONRA TEDAVİ ZAMAN ALIR. HERKESE BAŞARILAR.

    YanıtlaSil
  29. Peki hastalık henüz yeme düşmemiş yavrularda görünmektedir yavrulara nsl bir çözüm önerirsiniz

    YanıtlaSil
  30. Herkes bişeyler söylüyo. Yokmu bunun doğru bi çözümü. Doğal yollardan falan.?

    YanıtlaSil
  31. Abi benim küşüm sallabaş her halde yem yemiyor zorla yem veriyorum suda içmiyor sizin dediğiniz ilacıda aldım veriyorum hergün acaba neden yem yemiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an son durumu ne güvercinin bu geçen zaman içinde.

      Sil
  32. Arkadaşlar boynu felan yolmayin bas iki kanadı alin kuyrukları alin bir de çocuk vitamini verin günlük beş DKK masaj yapın boynuna hafifçe yemini yiyip yemediğini kontrol edin faydasını görürsünüz düzelme oluyor

    YanıtlaSil
  33. KUŞ SAĞLAMDI AZ ÇOK TA GÜNDÜZLERİ UÇUYORDU, HAFİFTEN SALLANIYORDU İLK TÜM VERDİM AMA SABAH BAKTIM ÖLMEK ÜZEREYDİ ŞİMDİ ÖLMÜŞTE OLABİLİR.BİRKAÇI DAHA DAHA KÖTÜ OLDU ÖLEBİLİRLER.

    YanıtlaSil
  34. SUSUZLUK BU RAHATSIZLIĞI TETİKLİYOR BİZZAT GÖZLEMİM

    YanıtlaSil
  35. Güvercin başını önüne eğemiyor biz kendimiz besliyoruz biz ilacın 4/1 ni veriyoruz

    YanıtlaSil
  36. İlacı günde nekadar içireceğim

    YanıtlaSil
  37. İlacı günde nekadar içireceğim

    YanıtlaSil
  38. EPDANTOİn ilacını 6 ya bölüp vermek kesin çözüm tek şart ile kuş yem yiyemez halde ise pompa ile bir kaç gün besleyip direnç kazanmasını sağlamak sonrası ilaç sonuc mukemmel.yilardir kronik sallabas kalmış yani eserli kusda bile kesin cozum.

    YanıtlaSil
  39. Yeni yorumlar bekleniyor konu hakkında...

    YanıtlaSil
  40. Abiler kuslarim ala cift yumurta verdi 1yavru buyuttum tuyunu atti fakat titrebasa girfi ama duzeldi yem yiyemiyo babasida oyle ne yapmaliyim yardimedin lutfen

    YanıtlaSil
  41. Abiler kuslarim ala cift yumurta verdi 1yavru buyuttum tuyunu atti fakat titrebasa girfi ama duzeldi yem yiyemiyo babasida oyle ne yapmaliyim yardimedin lutfen

    YanıtlaSil
  42. Merhaba ben dışardada güvercin buldum sallabaşmış kuş yorumları okuyup Endaptoin isimli ilaçtan aldım ilk 2 gün yarım verdim bakalım nolcak daha önce bu ilaçla sallabaş kuş iyileştiren varsa söyleyebilir mi

    YanıtlaSil
  43. Sallakbas olmaması için kuşlarınızı paramyxe aşısı yaptırın.

    YanıtlaSil
  44. Merhabalar. Biz dışarıda düşmüş bir güvercini bulduk. Eve getirdiğimiz de kafası tamamen öne eğiliyordu ve donuk vaziyetteydi. Elimizle besledik v iki gün sonra yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Sonraki gün yemeğe kendi başladı kafasında da düzelme var ama tabi vücut dengesi biraz bozuk. Yeşil ishali var bu epdantoin ilacının 4/1 ini vermeye başladım. Peki ishali için ne yapılabilir?

    YanıtlaSil
Yorum Gönder