Güvercin Uçurma yöntemleri ve Güvercin Uçurma teknikleri

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
3
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya başladım artık buradan bazı konuları muhabbet oldukça yazmaya devam edeceğim. Daha öncede bir konuda bu Güvercin Uçurma hakkında yazı yazmıştım ama uzun bir süre geçti bu zaman içinde o kadar teknoloji gelişti ki inanılmaz artık güvercinleri uçurmanın bile değişik metodları var.

Güvercin Uçurma yöntemleri ve Güvercin Uçurma teknikleri
Güvercin Uçurma yöntemleri ve Güvercin Uçurma teknikleri
Son zamanlarda yine kümes başına geçiyorum ve kuş uçurmaya başladım ve geçen gün Durmuş ile İzmir'e yem almaya gittik birde Barış kardeşimiz vardı ben biraz gitmek istemedim ama daha sonra iyi ki gitmişim dedim orada bir yem var aslında bu yeni bir buluş değil Posta güvercini besleyenler zaten bunu yıllardır kullanıyorlar güvercin performans yemi yani uçurma yemi adamlar bu işi öyle yapmış ki her verdikleri yemi gram gram ölçerek ayarlamışlar bu yemi kesinlikle tavsiye ederim her yem satanda olmaya bilir ama büyük yem satıçılarında olama imkanı var.

Ben tam bir hafta kullandım ve kuşlarda gördüğüm gözlemlemem de aynı yem ölçüsünde buğday verdiğim kuşlar bir sonraki gün beni yiyecek gibi üstüme gelirken performans yemi verdiğim güvercinler öyle olmuyor öyle ki çok sağlıklı ve bir o kadar da güçlü oluyorlar uçmaları ise günde 1 hava 2 hava uçamayan güvercin 1 hafta sonunda belki saymadım ama en az diyorum 15 hava uçuyor ve hiç bir güç kaybı yorulma olamadığını gördüm eğer ben güvercin uçuramıyorum derseniz araştırın ve bu yemi bulun özellikle tavsiye ederim.

Eski bir konumuz vardı demiştik işte bu konuyuda okumanızı tavsiye ederim >>> TIKLA

Yorum Gönder

3Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

  1. İsmi ne acaba o yemin bana yardımcı olursanız sevinirim Abi

    YanıtlaSil
  2. Yem satanlara performans yemi derseniz gösterirler Eşref Kocabay bey... Ama güvercin üzerine yem satanlara tabi her yemci de olmayabilir.. ismine bakınca buradan tekrar yazacağım...

    YanıtlaSil
Yorum Gönder