Kedimin ağzından salyalar akmaya ve ağzı köpürmeye başladı

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
0
Bir arkadaşımızın böyle bir sorunu var aynen böyle yazıyordu acaba bu arkadaşın kedisinin sorunu nedir sanki kuduz gibi geldi bana bu işten anlayan arkadaş var mı?

"Arkadaşlar bir yaşında dişi bir kedim var bir gün boyunca hiçbir şey yemedi ve sabah veterinere götürdüm. Kedim hırçın olduğu için muayne ettirmedi ve doktor önlem amaçlı antibiyotik vurdu. Daha önce bir kez daha antibiyotik vurulunca ağzından salyalar gelmişti. Bu sefer eve geldik kedi gayet manasını yed fakat yarım saat sonra ağzından salyalar akmaya ve ağzı köpürmeye başladı. Veterineri aradık. Normal çünkü dozu biraz fazla tuttum dedi. Fakat nerdeyse 15 saat geçti hala düzelme yok. Hafif titreme de başladı. Veteriner sabah getirin bakayım diyor. Sebebi nedir daha önce yaşayan var mı ?"

Yorum Gönder

0Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

Yorum Gönder (0)