Sultan papağanım çok hasta, ne yapacağımı bilmiyorum

Ahmet Suat Yayla
Yazar -
0
İşte aynen başlık bu bu arkadaşa yardımcı olmak isteriz ama iş biraz Sultan Papağanı olunca tabii sıkıntı biz daha çok Güvercin bilgileri ile alakalı uğraştığımızdan ama şöyle bir şey var kardeşimiz bunu bir form sayfasına yazmış ve şu şekilde olayı anlatıyor ;

" Arkadaşlar merhaba, Bizdik 2 gündür kabarık halde duruyordu ama hareketli olduğu için yorulmuştur diye düşünüp bir şey yapmadım, son günlerde yiyip içmemeye başladı. 2 kere veterinere götürdüm ishal ve ateşi olduğunu söyledi. Baytril ve vitamin verdi fakat bizdik ne su içiyor ne yem yiyor, ağzından da veremiyoruz çok çırpınıyor veteriner bile veremedi kalbi durup ölecek diye. Ne yapmamı önerirsiniz fotoğrafları aşağıya koyuyorum, acil yardım edebilirseniz seviniriz."

Sultan papağanım çok hasta, ne yapacağımı bilmiyorum
Sultan papağanım çok hasta, ne yapacağımı bilmiyorum
Bu yazı kendisine ait bir kaç resim paylaşmış resimde Papağanın pisliği var ve çok yeşil birde ishal bu demek oluyor ki hayvan aç bu tip kuşlar genelde hava değişimi ile bu duruma düşüyorlar üşütme olabilir şimdi en iyisi mi bu hayvan en çok ne yemeyi seviyorsa onu hemen verin en azından bir şeyler yemeye gayret olursa üzücü olay yaşanmaz eskiden ne derdik biz hasta olan kuşa yem yiyor mu? Evet yiyor o zaman paçayı kurtarır diye olay aynı böyle eğer bu arkadaşımız bu yazıyı okursa bizim sitemiz de bir yazı var ateşli güvercine ne yapmalı diye bu yazıyı oku >> TIKLA belkide faydası olur şimdiden İNŞALLAH düzelir iyi olur diyorum. BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLAR YARDIM AMAÇLI YORUM KISMINDAN PAYLAŞIN BİLGİLERİNİZİ LÜTFEN HER ZMAN LAZIM OLUR.

Yorum Gönder

0Yorumlar

Sevgili Okuyucular,

Yorum bölümünü kullanırken lütfen aşağıdaki kurallara uyun:

1. Saygılı ve Hoşgörülü Olun.
2. Yapıcı Eleştiriler Yapın.
3. Tehdit, Hakaret ve Spam Yapmayın.
4. Gizlilik ve Güvenliği Koruyun.
5. Yasalara Uyun.

Teşekkürler!

[Ahmet Suat Yayla ]

Yorum Gönder (0)